Leuk dat je mij gevonden hebt.

Mijn naam is Martine Kamphuis. Ik heb een hart voor mensen en een oog voor klantbeleving. Ik geloof in de kracht van organisaties om mensen te enthousiasmeren en in beweging te krijgen. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring in de zakelijke dienstverlening en sta voor continu leren en klantgericht verbeteren met plezier voor iedereen. Via People Performance werk ik aan het verbinden van customer en employee experience. Het creëren van betekenisvol werkplezier staat centraal in mijn werk. Bekijk hier mijn kennis en ervaring.

  • De klantperformanceprogramma’s klantbelofte, klantfocus en klantcultuur zijn geschikt als je de klant- of medewerkerbeleving wilt verbeteren. We starten met een werkplezierconsult waarin je met jouw team aan een heldere opdrachtformulering werkt. 
  • Professionals coach ik met de 3 bouwstenen uit het (door mij ontwikkelde) werkpleziermodel. Ik help je om met jouw team betere resultaten voor klanten te realiseren, te werken aan krachtige dialogen in het team en ik geef je inzicht wat een klantgerichte werkcultuur jou oplevert. Vraag gratis een mentorgesprek aan om met mij in gesprek te gaan. 

Als je met mij samenwerkt, ga je op een duurzame en onderscheidende manier aan de slag met het verbeteren van de prestaties voor klanten, het creëren van meer betekenisvolle klantervaringen en het stimuleren van werkplezier voor medewerkers. Dat is wat ik noem werken aan een klant- en werkpleziercultuur.

Communicatie

Als communicatiekundige zorg ik voor krachtige werkdialogen. Ik ben kien op het creëren van een positieve beleving bij veranderingen. 

nobco

Marketing

Als marketeer werk ik aan het verbeteren van customer experience. Ik ben Senior Marketing Professional bij het NIMA.

Lean

Als lean black belt sta ik voor klantgericht ondernemen, continu leren en verbeteren. Het versterken van mensen zet ik centraal.

lcs

“De inhoud, de waarden, de inspiratie: alles van People Performance komt recht uit mijn hart. Het hoofd deed de rest. De reis ernaar toe gaf energie, het plezier is enorm en het resultaat geeft kippenvel. Betekenisvol Werkplezier. Yes!!!

Voor mij was werkplezier lange tijd heel vanzelfsprekend. Toch heb ik lang gezocht naar wat nu echt mijn focus is. Ik heb ervaren dat het bewust zijn van je talenten, helpt bij het zetten van de stap die bij je past. Werkplezier en vakmanschap is geen gegeven maar je werkt er een heel leven aan. Met het oprichten van People Performance vond ik voor mijzelf de rode draad, het thema en het plot.

Met People Performance adviseer en coach ik organisaties en professionals om te werken aan betekenisvol werkplezier. Dat doe ik door te werken aan betere prestaties voor klant én medewerker en door meer effect uit klantbeleving te halen.

Het verbeteren van de beleving van medewerkers, het continu verbeteren van de loyaliteit van klanten en het verhogen van klantwaarde, daarvoor ben jij bij mij aan het juiste adres. Laat je ook verrassen door de performance van klant en medewerker!” 

Ik help je om resultaten te bereiken.