Leuk dat je mij gevonden hebt.

Mijn naam is Martine Kamphuis. Ik heb een hart voor mensen en een oog voor klantbeleving. Ik geloof in de kracht van organisaties om mensen te enthousiasmeren en in beweging te krijgen. Ik sta voor continu leren en klantgericht verbeteren met plezier voor iedereen.

Via People Performance werk ik aan het verbeteren van het klantgeluk en het werkplezier. Het creëren van betekenisvol werkplezier staat centraal in mijn werk. Organisaties huren mij in voor de begeleiding van customer en employee experience trajecten. Professionals sta ik bij via mentorgesprekken. Ik help ze om zicht te krijgen op de te zetten stappen op weg naar een nieuwe mijlpaal binnen hun werk, project of team.

Als je met mij samenwerkt, ga je op een duurzame en onderscheidende manier aan de slag met het verbeteren van de prestaties voor klanten, het creëren van meer betekenisvolle klantervaringen en het stimuleren van werkplezier voor medewerkers. 

Klantgeluk

Als marketeer werk ik aan het verbeteren van de customer experience. Ik haal betekenisvolle klantmomenten naar boven.

Powerteams

Als lean black belt sta ik voor klantgericht ondernemen, continu leren en verbeteren. Het versterken van mensen zet ik centraal.

lcs

Werkplezier

Als communicatiekundige zorg ik voor inzicht in de employee experience. Ik ben kien op het creëren van een positieve klantcultuur. 

nobco

“De inhoud, de waarden, de inspiratie: alles van People Performance komt recht uit mijn hart. Het hoofd deed de rest. De reis ernaar toe gaf energie, het plezier is enorm en het resultaat geeft kippenvel. Betekenisvol Werkplezier. Yes!!!

Voor mij was werkplezier lange tijd heel vanzelfsprekend. Toch heb ik lang gezocht naar wat nu echt mijn focus is. Ik heb ervaren dat het bewust zijn van je talenten, helpt bij het zetten van de stap die bij je past. Werkplezier en vakmanschap is geen gegeven maar je werkt er een heel leven aan. Met het oprichten van People Performance vond ik voor mijzelf de rode draad, het thema en het plot.

Met People Performance adviseer en coach ik organisaties en professionals om te werken aan betekenisvol werkplezier. Dat doe ik door te werken aan betere prestaties voor klant én medewerker en door meer effect uit klantbeleving te halen.

Het verbeteren van de beleving van medewerkers, het continu verbeteren van de loyaliteit van klanten en het verhogen van klantwaarde, daarvoor ben jij bij mij aan het juiste adres. Laat je ook verrassen door de performance van klant en medewerker!” 

Wat anderen over mij zeggen.

Martine werkt hands-on aan veranderopgaven en ze is iemand die het er niet snel bij laat zitten. Oplossen is ook echt oplossen bij Martine. Met haar innemende persoonlijkheid werkte ze gemakkelijk samen met de mensen in onze teams en kwam ze tot zichtbare resultaten.

Wat mij opgevallen is in de manier van werken met Martine is dat zij op een zeer natuurlijke manier de leiding nam. Ze luisterde goed, had aandacht voor de verschillende medewerkers en de rollen die zij uitvoeren. We kijken heel positief terug op de resultaten die we hebben bereikt.

Martine bracht op een enthousiaste wijze ons team samen en zij wist zich vast te bijten in ons vraagstuk, zodat dit in een compleet eindresultaat resulteerde. Dit zorgde ervoor dat het heel fijn was om met haar samen te werken én dat wij haar met een gerust hart onze dilemma’s toevertrouwden.

Ik help je aan zichtbare resultaten.