In 7 stappen naar meer klantgeluk en werkplezier.

Het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Vraag jij je af waar je aan kunt werken om gelukkige klanten en blije medewerkers te krijgen? Heb je het idee dat je nieuwe inzichten kunt gebruiken om de resultaten binnen jouw organisatie te verbeteren?

Dan weet ik zeker dat het werkpleziermodel waardevol voor je is. Je doet nieuwe inzichten op die je zeker gaan helpen om succesvol te worden bij de opgave waar je voor staat. Ontdek hoe je krachtig werkt aan verandering in een klantgerichte, dienstverlenende en betekenisvolle omgeving, met behulp van het werkpleziermodel. 

Vul je gegevens in.

De 7 stappen van het werkpleziermodel geven jou de structuur, de aanzet tot het plan en het overzicht om continu te werken aan klantgeluk en werkplezier in jouw organisatie.

MIJN E-BOOK OVER KLANTGELUK & WERKPLEZIER IS GRATIS

In mijn visie werk je voor optimale prestaties gelijktijdig aan het klantgeluk en aan het werkplezier van medewerkers. Het een kan niet zonder het ander. Organisaties besteden nu nog vaak aandacht en effort aan een kant van de medaille of afdelingen stemmen hun activiteiten niet echt op elkaar af. En dat is een gemiste kans! Plezier hebben in je werk is fijn, maar is pas echt duurzaam geborgd als het effect dat dit heeft op jouw klanten (afnemers, burgers, patiënten), dagelijks zichtbaar is. Omgekeerd geldt dit principe ook: happy customers = happy employees. Het is mijn missie om deze twee elementen dichter bij elkaar te brengen. Ik vind het belangrijk dat organisaties en professionals zich hier beter van bewust zijn.
Daarom is dit e-book gratis.

Deze inzichten geef ik je mee

✓wat betekenisvol werkplezier is
✓waarom customer en employee experience cruciaal zijn voor een gezonde bedrijfsvoering
✓het klantgeluk- en werkpleziermodel in 7 stappen
✓een aanbod op maat voor jou

Wil jij ook meer klantgeluk en werkplezier in jouw organisatie?

In een klantgerichte cultuur werken teams en professionals aan zaken die van belang zijn voor het voortbestaan van de organisatie en die voor hen en voor hun klanten betekenisvol zijn. Een coachende stijl van leidinggeven past het beste in een cultuur waar klantgeluk en werkplezier voorop staat. Professionals doen hun werk in een positieve werkklimaat en in een fysieke werkomgeving die ondersteunend is aan de manier van samenwerken. Een organisatie met een klantgerichte cultuur biedt medewerkers de kansen en groeimogelijkheden die ze nodig hebben. Zij hebben vertrouwen in hun organisatie omdat ze zich thuis voelen bij de identiteit, de doelen en bij elkaar. Klanten zien en merken dit effect in de kwaliteit en de professionaliteit van de dienstverlening.  

© www.people-performance.nl | Martine Kamphuis