In 7 stappen meer klantgeluk en werkplezier.

Plezier hebben in je werk is fijn maar is pas echt duurzaam geborgd als het effect dat dit heeft op jouw klanten of afnemers dagelijks zichtbaar is. 

e-book

Hier gaat het e-book over

✓Mijn verhaal over betekenisvol werkplezier; 
✓Wat customer en employee experience cruciaal maakt voor organisaties;
✓Het werkpleziermodel in 7 stappen;
✓Een aanbod op maat voor jou.

de kern

Het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Vraag jij je af waar je aan kunt werken om gelukkige klanten en blije medewerkers te krijgen?

het plan

Heb je het idee dat je nieuwe inzichten kunt gebruiken om de resultaten binnen jouw organisatie te verbeteren? Dan weet ik zeker dat het werkpleziermodel waardevol voor je is. Je doet nieuwe inzichten op die je zeker gaan helpen om succesvol te worden bij de opgave waar je voor staat.

krijg overzicht

Ontdek hoe je krachtig werkt aan verandering in een klantgerichte, dienstverlenende en betekenisvolle omgeving, met behulp van het werkpleziermodel. 

Vul je gegevens in.

Over het werkpleziermodel

Met behulp van het werkpleziermodel werk je aan een klantgerichte cultuur van samenwerken en continu verbeteren. De 7 stappen van het werkpleziermodel geven jou de kern, de aanzet tot het plan en het overzicht om continu te werken aan klantgeluk en werkplezier in jouw organisatie.

In een klantgerichte cultuur werken teams en professionals aan zaken die van belang zijn voor het voortbestaan van de organisatie en die voor hen en voor hun klanten betekenisvol zijn. Een coachende stijl van leidinggeven past het beste in een cultuur waar klantgeluk en werkplezier voorop staat. Professionals doen hun werk in een positieve werkklimaat en in een fysieke werkomgeving die ondersteunend is aan de manier van samenwerken. 

Een organisatie met een klantgerichte cultuur biedt medewerkers de kansen en groeimogelijkheden die ze nodig hebben. Zij hebben vertrouwen in hun organisatie omdat ze zich thuis voelen bij de identiteit, de doelen en bij elkaar. Klanten zien en merken dit effect in de kwaliteit en de professionaliteit van de dienstverlening. 

Wil jij meer klantgeluk en werkplezier zien?

In de visie van het werkpleziermodel werk je voor optimale prestaties gelijktijdig aan klantgeluk (overtreffen van verwachtingen) en aan werkplezier van medewerkers. Het een kan niet zonder het ander. Organisaties besteden nu nog vaak aandacht en effort aan een kant van de medaille. Soms stemmen afdelingen hun activiteiten niet echt op elkaar af wat impact heeft op beide elementen. Een gemiste kans.

Plezier hebben in je werk is fijn maar is pas echt duurzaam geborgd als het effect dat dit heeft op jouw klanten of afnemers dagelijks zichtbaar is. Omgekeerd geldt dit principe ook: happy customers = happy employees. Het is mijn missie om klantgeluk en werkplezier dichter bij elkaar te brengen. Ik vind het belangrijk dat organisaties en professionals zich hier meer van bewust zijn. Daarom is het e-book gratis. 

Wil jij een start maken met het werkpleziermodel en wil je begeleiding hierbij? Start met de werkplezierdag voor teams. 

Werkplezierdag