In 7 stappen meer klantgeluk en werkplezier.

Plezier hebben in je werk is fijn maar is pas echt duurzaam geborgd als het effect dat dit heeft op jouw klanten of afnemers dagelijks zichtbaar is. Dit vormt de kern van het werkpleziermodel. 

impact

Het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Wil jij weten wat je kunt doen om impact te maken op klanten?

plezier

Heb je daarnaast het idee dat je een nieuwe aanpak nodig hebt om resultaten van teams duurzaam te verbeteren? Wil jij continu verbeteren op een plezierige en effectieve manier borgen in de organisatie? 

succes

Ontdek hoe je krachtig werkt aan leren, presteren en werkplezier en wat je doet om een klantgerichte en betekenisvolle werkomgeving te creëren. Het werkpleziermodel is jouw gids naar meer succes. 

Vraag eenvoudig aan.

In het e-book lees je..

✓mijn verhaal over betekenisvol werkplezier; 
✓wat customer én employee experience cruciaal maakt voor organisaties;
✓over het werkpleziermodel: 3 bouwstenen en 7 stappen;
✓wat mijn aanbod voor jou is.

Over het werkpleziermodel

Met behulp van het werkpleziermodel werk je aan een klantgerichte cultuur van samenwerken en continu verbeteren. De 7 stappen van het werkpleziermodel geven jou de kern, de aanzet tot het plan en het overzicht om continu te werken aan klantgeluk en werkplezier in jouw organisatie.

In een klantgerichte cultuur werken teams en professionals aan zaken die van belang zijn voor het voortbestaan van de organisatie en die voor hen en voor hun klanten betekenisvol zijn. Een coachende stijl van leidinggeven past het beste in een cultuur waar klantgeluk en werkplezier voorop staat. Professionals doen hun werk in een positieve werkklimaat en in een fysieke werkomgeving die ondersteunend is aan de manier van samenwerken. 

Een organisatie met een klantgerichte cultuur biedt medewerkers de kansen en groeimogelijkheden die ze nodig hebben. Zij hebben vertrouwen in hun organisatie omdat ze zich thuis voelen bij de identiteit, de doelen en bij elkaar. Klanten zien en merken dit effect in de kwaliteit en de professionaliteit van de dienstverlening.

hulp of advies nodig? vraag een lezing aan!

In de visie van het werkpleziermodel werk je voor optimale prestaties gelijktijdig aan klantgeluk (overtreffen van verwachtingen) en aan werkplezier van medewerkers. Het een kan niet zonder het ander. Organisaties besteden nu echter vaak aandacht aan een kant van de medaille. 

Het is mijn missie om klantgeluk en werkplezier dichter bij elkaar te brengen. Plezier hebben in je werk is fijn maar is pas echt duurzaam geborgd als het effect op jouw klanten of afnemers dagelijks zichtbaar is. Omgekeerd geldt dit principe ook: happy customers = happy employees. Ik vind het belangrijk dat mensen in organisaties hier meer naar handelen. Daarom is het e-book gratis. 

Wil jij een start maken met het werkpleziermodel en zoek je daar begeleiding bij? Zoek je een actieve lezing voor jouw team of organisatie? Ik ben verbonden aan ZijSpreekt. Vraag vrijblijvend een gesprek aan wat ik voor je kan betekenen.