Waar kijk jij naar uit?

Met jullie kernwaarden, doelen en resultaten maak je het verschil voor klanten en voor medewerkers. Heb je groeiambitie voor jouw organisatie? Of zie jij dat het echte droomresultaat toch nog uitblijft? Ik help je om meer klantgeluk en werkplezier te krijgen. Dat is een zaak van jullie samen. Omdat het zo’n veelzijdig terrein is heb ik drie (in-company) programma’s ontworpen. Ieder programma heeft een andere insteek, zodat je grip krijgt op je vraagstuk en tegelijkertijd besteed je in alle programma’s volop aandacht aan wat mensen raakt en wat hen in beweging zet. Een programma heeft een gemiddelde doorlooptijd van 4 tot 6 maanden. Lees hier meer over de programma’s of vraag een gesprek aan om te sparren wat jij nodig hebt. 

Meer info
meer info
meer info

3-daagse masterclass klantgeluk & werkplezier.

In deze masterclass leer je hoe de klantbeleving binnen jouw organisatie verhoogt samen met jouw team. Je maakt de vertaalslag van customer naar employee experience (en vice versa). Deze 3-daagse masterclass is voor jou geschikt als je: 

  • wilt werken aan klantgeluk én aan werkplezier;
  • het eigenaarschap over klantbeleving wilt verbeteren;
  • de samenwerking slimmer en sneller wilt laten verlopen. 

Tijdens de eerste module van de masterclass onderzoek je wat jouw (eind)klanten zingeving, plezier en resultaat oplevert. Klantgeluk gaat over het overtreffen van de verwachtingen van je (eind)klanten. We gaan aan de slag met de thema’s klantbeloften, klantreis en klantloyaliteit. Vanuit de customer journey maken we in de tweede module de stap naar de employee journey. Welke klantbelofte geeft teams richting en zet aan tot actie? Wat is het lonkend perspectief dat je aan klanten en dus ook aan medewerkers meegeeft? Tijdens de derde module staat werken aan een onderscheidende en authentieke klantcultuur centraal. Waar werk je aan om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? Wat maakt jullie organisatie bijzonder? Wat is de droom en het hoogst haalbare? Je krijgt inzicht in wat klanten en medewerkers superblij maakt en welke customer & employee experience strategie je daarvoor toepast. 

Data en aanmelden

Individuele begeleiding met mentoring.

Vraag een 1-op-1-mentorgesprek aan waarin we samen een aanpak op maat maken. We werken aan jouw vraagstuk door 3 stappen uit te werken. Die stappen zijn: inspireren, mobiliseren en overtuigen. Tijdens het 1e gesprek verkennen we jouw uitdaging en aan het eind van het traject heb jij een zichtbare interventie gedaan.

Wil jij ook meer grip krijgen op jouw visie over klantgericht verbeteren? Het gaat bij klantgeluk en werkplezier om verbinding tussen klanten en medewerkers maken. Ik help je om jouw natuurlijke optreden daarin als sleutel tot succes in te zetten. Ik help je daarnaast met handige tools die eenvoudig te begrijpen en toe te passen zijn. 

Jij bent het krachtigst als je jouw persoonlijke visie uitstraalt. Dan zien medewerkers en collega’s helder waarom je beslissingen neemt en hebben ze veel vertrouwen in de keuzes die je maakt. 

IN GESPREK GAAN?

Eerst mijn e-book aanvragen?

Het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Vraag jij je af waar je aan moet werken om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? Dan weet ik zeker dat het werkpleziermodel waardevol voor je is. Wil jij nieuwe inzichten opdoen? Ontdek hoe je succesvol werkt aan verandering met behulp van het werkpleziermodel. 

Leer hoe plezierig klantgericht werken is.

JACOLINE


“Martine werkt hands-on aan veranderopgaven en ze is iemand die het er niet snel bij laat zitten. Oplossen is ook echt oplossen bij Martine. Met haar innemende persoonlijkheid werkte ze gemakkelijk samen met onze klanten en teams en kwam ze tot zichtbare resultaten.”

CLAUDIA


“Martine bracht op een enthousiaste wijze ons team samen en zij wist zich vast te bijten in ons vraagstuk, zodat dit in een compleet eindresultaat resulteerde. Dit zorgde ervoor dat het heel fijn was om met haar samen te werken én dat wij haar met een gerust hart onze dilemma’s toevertrouwden.”

ANNE-MARIECKE


“Wat mij opgevallen is in de manier van werken met Martine is dat zij op een zeer natuurlijke manier de leiding nam. Ze luisterde goed, had aandacht voor de verschillende medewerkers en de rollen die zij uitvoeren. We kijken heel positief terug op de resultaten die we hebben bereikt.”

Meer weten?

Wil je prestaties voor klanten en het werkplezier voor medewerkers verhogen? Kun jij hulp gebruiken bij het in praktijk brengen van jullie klantbelofte, meer klantfocus in teams en wil je de klantcultuur verbeteren? Investeer in je eigen leiderschap en bouw succesvolle teams. Zorg voor focus en ga het echt doen.

Vul je gegevens in.