Waar kijk jij naar uit?

Met jullie kernwaarden, doelen en resultaten maak je het verschil voor klanten en voor medewerkers. Heb je groeiambitie voor jouw organisatie? Of zie jij dat het echte droomresultaat toch nog uitblijft? Ik help je om meer klantgeluk en werkplezier te krijgen. Dat is een zaak van jullie samen. Omdat het zo’n veelzijdig terrein is heb ik drie programma’s ontworpen. Ieder programma heeft een andere insteek, zodat je grip krijgt op je vraagstuk en tegelijkertijd besteed je in alle programma’s volop aandacht aan wat mensen raakt en wat hen in beweging zet. Vraag een gesprek aan om te sparren wat er in jouw organisatie nodig is. 

Meer info
meer info
meer info

Individuele begeleiding met mentoring.

Vraag een 1-op-1-mentorgesprek aan waarin we samen een aanpak op maat maken. We werken aan jouw vraagstuk door 3 stappen uit te werken. Die stappen zijn: inspireren, mobiliseren en overtuigen. Tijdens het 1e gesprek verkennen we jouw uitdaging en aan het eind van het traject heb jij een zichtbare interventie gedaan.

Wil jij ook meer grip krijgen op jouw visie over klantgericht verbeteren? Het gaat bij klantgeluk en werkplezier om verbinding tussen klanten en medewerkers maken. Ik help je om jouw natuurlijke optreden daarin als sleutel tot succes in te zetten. Ik help je daarnaast met handige tools die eenvoudig te begrijpen en toe te passen zijn. 

Jij bent het krachtigst als je jouw persoonlijke visie uitstraalt. Dan zien medewerkers en collega’s helder waarom je beslissingen neemt en hebben ze veel vertrouwen in de keuzes die je maakt. 

IN GESPREK GAAN?

Eerst mijn e-book aanvragen?

Het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Vraag jij je af waar je aan moet werken om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? Dan weet ik zeker dat het werkpleziermodel waardevol voor je is. Wil jij nieuwe inzichten opdoen? Ontdek hoe je succesvol werkt aan verandering met behulp van het werkpleziermodel. 

Leer hoe plezierig klantgericht werken is.

JACOLINE


“Martine is een hands-on veranderconsultant die het er niet snel bij laat zitten. Oplossen is ook echt oplossen bij Martine. Met haar innemende persoonlijkheid werkte ze gemakkelijk samen met onze klanten en teams en kwam ze tot zichtbare resultaten.”

CLAUDIA


“Martine bracht op een enthousiaste wijze ons team samen en zij wist zich vast te bijten in ons vraagstuk, zodat dit in een compleet eindresultaat resulteerde. Dit zorgde ervoor dat het heel fijn was om met haar samen te werken én dat wij haar met een gerust hart onze dilemma’s toevertrouwden.”

ANNE-MARIECKE


“Wat mij opgevallen is in de manier van werken met Martine is dat zij op een zeer natuurlijke manier de leiding nam. Ze luisterde goed, had aandacht voor de verschillende medewerkers en de rollen die zij uitvoeren. We kijken heel positief terug op de resultaten die we hebben bereikt.”

Meer weten?

Wil je prestaties voor klanten en het werkplezier voor medewerkers verhogen? Kun jij hulp gebruiken bij het in praktijk brengen van jullie klantbelofte, meer klantfocus in teams en wil je de klantcultuur verbeteren? Investeer in je eigen leiderschap en bouw succesvolle teams. Zorg voor focus en ga het echt doen.

Vul je gegevens in.