Wat wil jij bereiken?

klantbelofte

Wil je graag dat klanten betrokken en actief zijn bij je organisatie? Via customer journey management werk je aan de loyaliteit van klanten en van medewerkers. Op basis van design thinking kom je tot aansprekende klantbeloften. Klantinzichten helpen jou om een professionele klantreis te ontwerpen. Een klantreis die tot klantgeluk leidt. 

klantfocus 

Voelen je werkprocessen aan als los zand? Ik help je vanuit klantfocus om te werken aan zichtbare resultaten en meer plezier in teams. Met een helder teammerk weet iedereen waar jullie voor staan. In een persoonlijk programma train en coach ik teams en hun leidinggevende(n) naar een teamperformance die staat als een huis.

klantcultuur 

Vind je het lastig om klanten te laten zien wat jou drijft? Ik help je met praktische tips en ideeën om richting te geven aan een klantfilosofie. Door verbinding te maken tussen employee en customer experience, zie je hoe je waarde toevoegt op de momenten die er toe doen. Medewerkers en klanten ervaren meer betekenisvol werkplezier in een klantcultuur.

SAMEN AAN DE SLAG?
JACOLINE


“Martine is een hands-on veranderconsultant die het er niet snel bij laat zitten. Oplossen is ook echt oplossen bij Martine. Met haar innemende persoonlijkheid werkte ze gemakkelijk samen met onze klanten en teams en kwam ze tot zichtbare resultaten.”

CLAUDIA


“Martine bracht op een enthousiaste wijze ons team samen en zij wist zich vast te bijten in ons vraagstuk, zodat dit in een compleet eindresultaat resulteerde. Dit zorgde ervoor dat het heel fijn was om met haar samen te werken én dat wij haar met een gerust hart onze dilemma’s toevertrouwden.”

ANNE-MARIECKE


“Wat mij opgevallen is in de manier van werken met Martine is dat zij op een zeer natuurlijke manier de leiding nam. Ze luisterde goed, had aandacht voor de verschillende medewerkers en de rollen die zij uitvoeren. We kijken heel positief terug op de resultaten die we hebben bereikt.”

Wil jij je authentiek profileren?

Het gaat bij (persoonlijk) leiderschap om verbinden en werken aan continue verbetering. Je bent het krachtigst als je jouw persoonlijke visie uitstraalt. Dan zien medewerkers en collega’s helder waarom je beslissingen neemt en hebben ze veel vertrouwen in de keuzes die je maakt. 

Wil jij ook meer grip krijgen op jouw visie over klantgericht verbeteren? Ik help je om jouw natuurlijke optreden als sleutel tot succes in te zetten. Ik help je daarnaast met handige tools die eenvoudig te begrijpen en toe te passen zijn. 

Vraag een 1-op-1-mentorgesprek aan waarin we kijken naar jouw kwaliteiten vanuit drie invalshoeken. Inspireren, mobiliseren en overtuigen. Tijdens het gesprek verkennen we jouw uitdaging en kom jij tot een zichtbare interventie met een plan van aanpak.

IN GESPREK GAAN?

Vraag gratis mijn e-book aan.

Het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Vraag jij je af waar je aan moet werken om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? 

 

Dan weet ik zeker dat het werkpleziermodel waardevol voor je is. Wil jij nieuwe inzichten opdoen? Ontdek hoe je succesvol werkt aan verandering met behulp van drie eenvoudige kernbegrippen: inspireren, mobiliseren en overtuigen. 

Leer hoe plezierig klantgericht werken is.

Meer weten?

Wil je prestaties voor klanten en het werkplezier voor medewerkers verhogen? Kun jij hulp gebruiken bij het in praktijk brengen van jullie klantbelofte, meer klantfocus in teams en wil je de klantcultuur verbeteren? Investeer in je eigen leiderschap en bouw succesvolle teams. Zorg voor focus en ga het echt doen.

Vul je gegevens in.