Waar kijk jij naar uit?

Wil je een betekenisvolle klant- en medewerkerbeleving creëren? Een beleving die de verwachtingen van jouw klanten overtreft en waar jouw medewerkers elke dag met plezier aan werken? Dat is precies waar People Performance jou mee helpt. Kies de aanpak die bij jouw vraagstuk rondom klantgeluk en werkplezier past. 

Een programma op maat.

Met jullie kernwaarden, doelen en resultaten maak je het verschil voor klanten en voor medewerkers. Heb je groeiambitie voor jouw organisatie? Zie jij dat het echte droomresultaat dat je voor ogen hebt (nog) uitblijft? Ik help jouw organisatie om meer klantgeluk en werkplezier te krijgen. Omdat het zo’n veelzijdig terrein is heb ik drie (in-company) programma’s ontworpen. Ieder programma heeft een andere insteek, zodat je grip krijgt op je vraagstuk en tegelijkertijd besteed je in alle programma’s volop aandacht aan wat mensen raakt en wat hen in beweging zet. Een programma heeft een gemiddelde doorlooptijd van 4 tot 6 maanden. Lees hier meer over de programma’s of vraag een gesprek aan om te sparren wat jij nodig hebt. 

lees verder
lees verder
lees verder

3-daagse masterclass klantgeluk & werkplezier.

In deze masterclass leer je hoe de klantbeleving binnen jouw organisatie verhoogt samen met jouw team. Je maakt de vertaalslag van customer naar employee experience (en vice versa). Deze 3-daagse masterclass is voor jou geschikt als je: 

  • wilt werken aan klantgeluk én aan werkplezier;
  • het eigenaarschap over klantbeleving wilt verbeteren;
  • de samenwerking slimmer en sneller wilt laten verlopen. 

Tijdens de eerste module van de masterclass onderzoek je wat jouw (eind)klanten zingeving, plezier en resultaat oplevert. Klantgeluk gaat over het overtreffen van de verwachtingen van je (eind)klanten. We gaan aan de slag met de thema’s klantbeloften, klantreis en klantloyaliteit. Vanuit de customer journey maken we in de tweede module de stap naar de employee journey. Welke klantbelofte geeft teams richting en zet aan tot actie? Wat is het lonkend perspectief dat je aan klanten en dus ook aan medewerkers meegeeft? Tijdens de derde module staat werken aan een onderscheidende en authentieke klantcultuur centraal. Waar werk je aan om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? Wat maakt jullie organisatie bijzonder? Wat is de droom en het hoogst haalbare? Je krijgt inzicht in wat klanten en medewerkers superblij maakt en welke customer & employee experience strategie je daarvoor toepast. 

Data en aanmelden

1-op-1 begeleiding voor een steuntje in de rug.

Jij bent het krachtigst als je jouw persoonlijke visie uitstraalt. Dan zien medewerkers en collega’s helder waarom je beslissingen neemt en hebben ze veel vertrouwen in de keuzes die je maakt. In het mentortraject help ik je om jouw natuurlijke kennis, ervaring en optreden als sleutel tot succes in te zetten voor jouw werk. Ik help je daarnaast met inspiratie en handige tools die eenvoudig te begrijpen en toe te passen zijn. Het mentorgesprek is er voor:

  • Leidinggevenden en professionals

In een 1-op-1-mentorgesprek maken we we samen een aanpak op maat voor jou. We werken aan het vraagstuk waar jij aan wilt werken. Dat doen we aan de hand van 3 peilers: inspireren, mobiliseren en overtuigen. Tijdens het 1e gesprek verkennen we jouw uitdaging en daarna gaan we in 4 of 5 sessies aan de slag. Aan het eind van het mentortraject heb jij een zichtbare interventie gerealiseerd waar je trots op zal zijn. 

  • Yellow en greenbelts (in opleiding)

Ben jij op zoek naar praktische hulp bij jouw opleiding of verbeteropdracht? Krijg grip op jouw visie, op de inhoud van de opleiding of op de praktische uitrol van jouw vraagstuk over klantgericht verbeteren. Ik treed op als jouw onafhankelijke partner met kennis van zaken en de tijd en aandacht die jij nodig hebt. 

Intake plannen

Het effect van klantgeluk & werkplezier.

People Performance is gespecialiseerd in klantgeluk en werkplezier. Ik help jou van A tot Z met jouw vraagstuk van analyse tot uitvoering. Kom erachter hoe je jouw medewerkers inspireert, mobiliseert en overtuigt om elke dag een betekenisvolle klantbeleving neer te zetten. Immers, het gevoel waarmee mensen werken in een organisatie, de passie en betrokkenheid die ze aan de dag leggen, bepalen of je als bedrijf goed, geweldig of een topper wordt. Vraag jij je (ook) af waar je aan moet werken om gelukkige medewerkers en blije klanten te krijgen? Wil jij nieuwe inzichten opdoen? Dan weet ik zeker dat mijn e-book waardevol voor je is.

 

Meer weten?

Wil je prestaties voor klanten en het werkplezier voor medewerkers verhogen? Kun jij hulp gebruiken bij het in praktijk brengen van jullie klantbelofte, meer klantfocus in teams en wil je de klantcultuur verbeteren? Investeer in je eigen leiderschap en bouw succesvolle teams. Zorg voor focus en ga het echt doen.

Laten we kennis maken!